Hört i telefonen 15/9-10

Idag tog jag telefonbokningar på jobbet och det gick fint fram till dess den här kunden kom fram:

Jag svarar:
- Konserthusets biljettkontor

Kunden:
- Jag har beställt biljetter och nu skulle min man komma och hämta dem idag, men han har fått förhinder för han skulle åka till Gävle och göra ett jobb och biljetterna ska ju hämtas idag och ......

Hon avbryter sig själv och säger till mig:

- Det hörs väldigt dåligt här.

Jag blir lite förvånad och säger som det är:

- Jaså, men jag har ju inte sagt något.

Hon svarar:
- Jodå, du sa liksom hm hm.

Jag har svårt att hålla mig för skratt men hjälper ändå kvinnan.
Det blev ett bra dagens inlägg i bloggen i alla fall.

När jag sen kommer hem och sätter mig vid datorn, tittar på mina inkommande reklammail (som är nästan det enda jag får) så har jag fått en rolig historia från en av bästisarna.

Tack Annika för dagens största garv:

Tre tjejer träffas.
En gift, en förlovad och en singel.

De bestämmer sig för att teknisk prova hur man bäst förför sin man.
De ska alla ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och ha välmålade förföriska ögon.

I den utstyrseln skall de sedan möta mannen när han kommer hem
Dagen efter möts de igen och delar med sig av testets resultat.

Singeln: När min man öppnade dörren skrek han vilt och vi älskade fyra gånger på raken direkt på golvet.

Den förlovade tjejen: Han blev tokig av lycka, kysste mig överallt och vi älskade två gånger på rad.

Den gifta: Min man kom hem, slängde sig i soffan och tog fjärrkontrollen och sa
"
Hörru Batman, vad blir det till middag?"

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback