Min vackra arbetsplats

Läste idag i tidningen om någon som fick sparken för att de snackat skit om sin arbetsplats på Twitter.

Hallå, hur dum får man vara? Om man vet att ALLA, verkligen ALLA kan läsa vad man skriver så är det ju inte särskilt smart att skriva skit om sitt jobb.

Jag däremot är ju så kär i min arbetsplats och mina arbetskamrater så att det finns inte ord för det.

Den här utsikten hade jag från jobbet i förmiddags:


Och häromkvällen stod jag i garderoben vid riksdagskonserten. Det såg ut ungefär så här:


Nåja, inte så kul bild, men roligt hade jag den kvällen. Jag förlorade kändisspottingen med 10-4. Jag är chockad, jag som är så bra på namn och ansikten.

Och på väg till den vackra arbetsplatsen ser det just nu ut så här:


Och snart bär det av till ökensand och varmt hav. På tisdag åker hela familjen till Egypten.



Fy satan vad mysigt det ska bli. Får inte glömma handspriten....

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback