Slappidappdag!

Vaknade vid 10 av att jag hade en konkurrent till min sköna kudde. Chili och jag gick sen ut på en lååång promenad. Frukosten var serverad efter det och sen blev det hederligt TV-tittande på damernas längdskidor, stafett där Sverige kom tvåa efter Norge.
Därefter läste jag DN och tre stycken Hemmets Journal, gjorde lunch och sov sen två timmar på soffan.
Nu har vi varit ute en promenad till och snart åker Ove och köper söndagspizza.

Sen ska jag titta lite mer på TV och därefter blir det kvällspromenad och hopp i säng.

Vilken underbar dag och jag har inte ens dåligt samvete!

Behöver jag säga att jag är osminkad och håret ser ut som en vinbärsbuske i augusti?!

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback