Nu har jag slagit rekord....

...i att vara vimsig och totalt förvirrad.

När jag sitter i kassan idag går KD förbi mig och frågar:

- Men vad är det du har därbak?

Jo, det här visar det sig:



OBS! Bilden är INTE arrangerad eller Photoshopad.

Jag har alltså en bit toapapper kvar i brallan efter det senaste toabesöket. Jag måste poängtera att det inte är det använda pappret utan mitt "sittpapper".

Men det värsta av allt. Jag har haft det i flera timmar och även varit i Kungshallen och ätit lunch med det hängandes i knävecken.

Ja, vad gör man inte för att glädja sin omgivning och nu vet mina nio trogna läsare detta också.

I morgon är en annan dag, som Christer Björkman sjöng för länge sen.

// Najno

Psst... Kom på att snart börjar Melodifestivalen och det ska bli så himla kul. Mest längtar jag efter husvagnshelg i Bjursås!

Kommentarer
Anonym säger:

HAHAHAHA! Jag tycker att du är underbart rolig och det är befriande att läsa din blogg! Du bjuder på dig på ett fantastiskt härligt sätt! Gillar bilderna också. Väldigt skojigt :) Tack! Och kram! /j

2010-11-30 | 17:54:31
Wibson säger:

Ha ha ha du är för tokig du...älskar när du bjuder på dig själv.

2010-11-30 | 20:42:34
Cina säger:

Helt underbart:-)Det är så dråpligt o roligt. Kram

2010-12-01 | 10:37:06
Ullis säger:

Härligt!! Allt är som vanligt med andra ord, du glädjer verkligen din omgiving, jisses vad roligt!! :-). Jag längtar oxå till husvagnen i Bjursås, väldigt, väldigt mycket. Pöss

2010-12-02 | 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback