Ledig dag = shopping

Får jag presentera våra nya familjemedlemmar; marsvinen Piff och Puff:


Äh, jag bara skojar, det är dotterns nya vantar inför vintern.

Igår var jag ledig och dottern behövde en ny vinterjacka. Skönt att hon inte vill frysa och därför inte springer med öppen skinnjacka när det är minusgrader som en del andra unga människor gör.
Vi åkte kommunalt från Märsta till Barkaby Outlet, en prestation helt enkelt, men väldigt trevligt.

Så här såg det ut när vi varit hemma i ca en minut igår:


Ingen ovanlig syn hos familjen Fischer-Westlund. Ända sen hon var liten har hon suttit med mössor och halsdukar på sig i vardagsrummet. Det finns massor med bilder med lilla hönan med huvudbonader och accessoarer.

Ja ja, det blev en bra dag igår och nu ska jag åka till jobbet:


Oj, måste visst klippa luggen snart....

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback