Jobb, jobb, jobb

Även för en Duracellkanin som jag kan det bli lite mycket av det goda. Nu börjar jag känna mig sliten och är inne på min nionde arbetsdag i ett streck. Har dessutom tre fulla arbetsdagar kvar innan jag får vila ordentligt.

Tur att jag på söndag ska gå och se Mia Skäringer på Cirkus med sin föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst" med två arbetskamrater.

Under rubriken Länkar här på bloggen kan ni se ett klipp med Gulletussan. Det ska bli så himla kul att se både henne och Tabita på söndag.

För övrigt hörde jag två unga killar på tåget häromdagen prata om lasermannen i Malmö. Det var bara det att de kallade honom för "Laserturken" hela tiden. När de kom på att det nog inte var laserturk han var utan något annat började en våldsam diskussion om vad han egentligen var för något.
Det var roligt att lyssna på!

Jag hann dock gå av innan de kom fram till vad laserturken var för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback