Fredagsmys!

Fredagsmys med familjen var det ett halvår sen jag hade. Och vad trevligt det kan vara när alla är hemma samtidigt och Doobidoo passar alla.

Även husse och hunden njöt som ni kan se:


Nu är det bara ett arbetspass kvar för idag och sen ska jag lova mig själv att inte jobba för mycket. Det är inte klokt vad mina vänner är rädd om mig och utan er skulle jag nog ligga under täcket och sura nu.
Nu ligger jag knappt alls och är bara glad nästan hela tiden.

Igår hade jag en sån himla tur. Slutade tidigt, hade hunden med mig på jobbet, kassan stämde, dottern och hennes kille (de är ihop igen) kom och mötte på jobbet, köpte grejer till julkortspysslet på Panduro, pappa ringer och säger att han ska åka tom taxi hem till Märsta och undrar om jag vill följa med.
OM jag vill, herregud vilken korkad fråga.
Jag hoppar in i lyxtaxin som tar mig direkt till Mammas i Väsby där jag klämmer i mig en 90-grammare med ost och bacon och sen bär det vidare hem till kojan på Lycko. Hunden kissar precis nedanför skylten med "Rastning av hundar förbjuden".

Ja, tur ska man ha!!!

Kom på att jag har lite otur också; Mia Skäringers föreställning på söndag är inställd på grund av sjukdom. Synd!!!

// Najno


Kommentarer
Pernilla säger:

Det är klart vi är rädda om vår bästaste Najno, det finns ju bara en!

2010-11-20 | 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback