Julefest

Igår var det julfest i det stora blå vackra huset mitt i Stockholm.

Det är ju helt underbart att arbeta i ett hus där man inte behöver förflytta sig till en festlokal utan redan befinner sig mitt i den.
Lite förfest på biljettkontoret hann vi med:



Glada var vi också:


Sen finns det inga mer bilder....

Allt blev liksom bara svart. Nej, jag skojar, vi åt julbord och fick levande musik och underhållning. Det finns ju också redan i huset.

Precis som Askungen lämnade jag festen vid tolvslaget och hämtade min man som hade julfest också på Sveavägen. Och precis som Askungen glömde jag mina skor - och kläder i en påse i receptionen.

Tyvärr inga glasskor men väl ett par rekorderliga mockaskor med rågummisula så man inte halkar.

Ni som undrar om jag åkte naken hem kan jag lugna er med att jag hade festkläderna och festskorna på mig. Men fan vad jag frös för det var 10 minusgrader hemma i Märsta.

Vaknade sen i morse med världens huvudvärk och jag som inte drack något mer än ett halvt glas vin i början på kvällen. Kan det ha varit de tre ciggen jag rökte????

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback