Skäggiga damen....

Idag åt jag en mumsmums på jobbet och efteråt såg jag ut ungefär så här:

Vet inte hur man roterar bilden i bloggen.
I alla fall, den här mustachen fick mig att tänka på en händelse för knappt fem år sen.

Jag hade i 40-årspresent från jobbet fått presentkort på Sturebadet Haga. En toppenpresent och jag valde med omsorg vilken dag och vilka behandlingar jag skulle ta.
Dagen kom och jag åkte till Sturebadet, checkade in och duschade länge och sen tog jag ett dopp i den uppvärmda poolen. Jag låg där och tänkte att livet var härligt.

Såg att de hade en bar så jag gick dit och köpte mig en blåbärssmoothie. Satte mig i en vilstol och drack min smoothie och bläddrade i en läcker tidning.
Innan min behandling tänkte jag att jag skulle gå på toaletten, jag gick igenom bassängområdet och log mot folk för jag var så glad.
Jag gör mitt ärende på toa och när jag sen tvättar händerna tittar jag mig i spegeln och då har jag värsta blåbärsmustaschen ovanför munnen.
Så har jag gått omkring och lett mot folk!


Undra vilken smoothie hon har druckit?

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback