Se upp var du sätter fötterna...

Eftersom jag är så dålig i magen idag blir det en historia ur verkligheten om just det:

Fredagspromenad med dottern och hennes dåvarande kille. Jag är dålig i magen och säger till dottern att gå före. Jag lättar lite på gastrycket och det kändes genast bättre.
På vägen ner från berget ser jag att det är halt men halkar ändå på blöta stenar och rötter och ramlar pladask på rygg i skogen. Jag skrattar och när jag ligger där med benen i luften så går två rökare av med hög ljudvolym.

Dottern skrattar tillsammans med mig hysteriskt men dotterns kille tyckte nog det var lagom roligt.

Oj, oj, jag skrattar fortfarande trots att det hände i maj-10.

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback