Äppelparken

Har precis kommit hem från årets visfestival i Äppelparken. Massor med sol och människor och härlig picknick. Det gjorde inte saken sämre att Jimmy Bergkvist uppträdde och sjöng och spelade så himla bra. Den pojken är ju helt otrolig. Tänk att jag känner en blivande "kändis". Äsch, jag är glad att jag känner honom även om han inte blir kändis.

(Fotograf: Anders Bohlin © 2004)

Efter festivalen agerade jag chaufför och hann med två turer till Sigtuna och en tur till mamma och hämta Chili. Nu är det bara hunden och jag hemma och nu ska jag njuta av tystnaden - eller lyssna på P1.
// Najno

Kommentarer
Anonym säger:

Boka 27-29 inbjudan kommer senare. Kotte/Albins matte

2010-08-14 | 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback