Tuppen gjorde jobbet

Jodå, tuppen skötte sig och fick upp mig på tid. 
Ringde och grattade farmor, som fyller 94 år idag. Grattis Herta!!!


Sen gick dagen i ett huj och massor blev gjort. 
Kats och jag gick ut och käkade lunch. 
Asgoda dumplings (som hon åt) och riktig hamburgare från Vigårda. 

Bra början på veckan minsann. 

Vid halv åtta ringde min privata PT, Pinglan och fick ut mig på en sju (7!) kilometer lång promenad. Jag kommer ha ont i fötterna i morgon. 


Men jäklar vad skönt det var. Nästa gång tar jag inte dunjackan på mig, det kan jag lova. 
Nu kommer Chili och jag sova som två prinsessor, fast hon ligger och väntar på husse som kommer hem snart från fotbollen. 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback