Tycka synd, söka tröst, hitta minnen

Idag var jag tvungen att gå barfota i lätta skor då mina tre skavsår var helt olidliga.

Stackars mig.

Har suttit med ett otroligt stort Excel-ark och arbetat med det i fem dagar.
I eftermiddags kom jag på att något var fel, jag hittade felet och nu får jag göra om hela skiten.
Snacka om att luften gick ur mig.

Sökte tröst hos Ove och fick det, han bjöd mig på god middag.
Tack Ove, du är så bäst.

Jag har ikväll hittat min dagbok från 1973. Jag var 71/2 år när jag började skriva dagbok.
Ni kommer att få några utdrag ur den.
Jag ägnade del av kvällen att läsa den och kan så tydligt se vem jag var då fast jag inte visste det när jag var sju år.
Så håll ut, mina vänner, i morgon bjuder jag riktigt på mig själv.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback