Oro i onödan

Alltså ibland blir jag inte riktigt klok på mig själv.
Jag har varit så stressad över ett jäkla Excel-ark i två dagar och idag när jag kom till jobbet så fick jag sitta och klura hur jag skulle göra.
Och naturligtvis löste sig allt.
Mycket arbete återstår men nu vet jag iallafall hur jag ska fortsätta.

När jag kom hem åt vi middag, Ove och jag.
När han gått på innebandyträning blev jag alldeles solo, Chili sover hos Soffi.

Var ju då bara tvungen att knäcka några avsnitt av "Downton".
Mitt i ett avsnitt får jag för mig att putsa lite fönster. Sagt och gjort, nu ser man ut genom fönstrena i köket och matrummet.
Kan inte ens minnas när jag putsade fönster sist. Måste vara ett par år sen.
Fint blev det iallafall.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback