Jag har svisch

Jag blir alltid lika irriterad när kända bloggare skriver om pågående projekt de har på gång - som är hemliga, så de kan tyväääärr inte avslöja något. Men för i helvete, skriv inte om det då.
Jag känner för att hämnas!

På jobbet har vi minsann också ett projekt på G - och det är också hemligt. Så det så.

Men håll ut, ni kommer att bli de första att höra om det.

Så, nu känns allt mycket bättre.

Igår var vi hundvakt åt Cesare. Han hade lite svårt att komma till ro hos oss och ville hela tiden leka kull med Chili. Hon var dock måttligt road och ville ligga i fred i sitt fönster.

Men till slut så....

Den här måndagen svischade iväg nåt alldeles otroligt. Och detta trots att jag gick upp alldeles för tidigt och nu somnar alldeles för sent.

Tänk hur det kan vara!
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback