Hurra för mig

Man får skriva så.
För jag har nämligen fyllt år, hela dagen.

Jag blev uppvaktad av man, barn och hund med tårta och presenter.

På eftermiddagen kom pappa-taxin och hämtade oss.
Jag hade nämligen bjudit mig själv på middag hos mor och far.
Stackars pappa jobbade vidare medan vi andra festade.
Tack familjen för en jätterolig födelsedag.

Och tack alla ni andra som på en massa olika sätt uppmärksammat min dag. Alla fina och roliga kommentarer har gjort mig varm och glad i hjärtat.

Såg i ett tv-program häromkvällen att det är svårare att skaffa vänner ju äldre man blir. Inget kunde vara mer fel enligt mig.
Det är bara att öppna sitt hjärta, hålla ögonen öppna och bara hänga med det som sker.

Det är också tillåtet att avsluta relationer med människor som vill ändra på en, inte respekterar en för den man är, eller bara pratar om sig själva.
Tänk att det skulle ta nästan 50 år för mig att komma på det.
Kanske är lite korkad ändå....

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback