Hundar och grevar

Igår hade jag, Sofia och hennes kompis ett härligt hundmöte i rastgården. Två dvärgcollies, Elsa och Saga lekte järnet med Chili.

Alltså, det är få saker som får mig på så gott humör som hundar dom gillar varandra och verkligen leker.
Tjoho!

Flygande dottern med voffis!

Den här helgen blev riktigt skön med pyssel hemma och pälsvård med Chili.
Dessutom har jag efter flera år efter alla andra upptäckt "Downton Abbey".
Åh, vad jag har knarkat serie denna helg.
Och jag har självklart gullat med Ove också.
Han fick sig en redig fotmassage nu ikväll så kristallerna i fötterna bara knastrade.
Lite universitetsstuderande med dottern hann jag också med. Det var en riktig höjdpunkt. Kul att lära sig nya saker.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback