Gästbloggare Chili

Voff.
Det är jag, Chili, som har lånat bloggen idag.
Jag var nämligen tvungen att följa med matte till jobbet då ingen kunde leka med mig idag.

Jag tycker det är superkul att åka tåg. Särskilt när jag kan titta ut genom fönstret och se allt svischa förbi.

Och för en gångs skull så bajsade jag inte mitt på centralen, som jag brukar. Blir ju lite nervös när det är så mycket folk som rusar.

Hela dagen låg jag alldeles still på en stol med mattes jacka som filt.
Då och då fick jag godis på tassarna och åt inte förrän matte sa varsågod.

Till och med när vi väntade på tåget låg jag fint på perrongen trots en massa folk som gick där.
Visst är jag duktig?!

På sista kvällspromenaden fick jag raketbränsle i rumpan och sprang fortare än blixten på gräsmattan.

Nu är jag trött och ska sova. Det är jobbigt att jobba.
Voff voff.

//Najno, hm jag menar Chili.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback