Årets outfit

En av de tråkigare sysslorna hemma är att plocka ur diskmaskinen.

Jag brukar leka att jag jobbar i disken på en restaurang och att det därför ska gå fort som satan.
Det brukar funka.

Många bloggare fortsätter med dagens outfit. Jag är ju ingen riktig bloggare så här får ni årets outfit.

Om nån blir inspirerad till inköp: glittrig topp KappAhl, kjol Fashion, halsband Ur&Penn (krafs), strumpbyxor H&M, trosor Twilfit, bh (äh, den är så gammal så jag glömt var den är köpt)
Så, nu blir det inge mer outfit på ett år, jag lovar.

Tänk, jag blev så glad när jag serverade mig själv middag ikväll.

Herregud så färgglatt det blev.
Tog en sista, lugn nattpromenad med Chili o Ove. Skönt att prata lite vardagsplaner när man promenerar.
Dottern kom hem och tyckte vi var tråkiga som inte ville umgås.
-Jamen då får du fan hälsa på före 22.30 på kvällarna!!!
Älskade unge!


//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback