Mera kö, yoga och välkommen hem

Klockan 6.30 kom den första kunden idag. Hon var naturligtvis nummer 1 och efter henne snirklade sig kön ut på Kungsgatan. 

Kul att det var så fint väder i morse. 

Jag kan meddela att de biljetter vi hade att sälja (de flesta biljetterna ska ju nobelpristagarna, deras familjer och gäster ha) sålde vi slut på 30 minuter. 
Som vi slet! 

Men allt gick lika fint som igår. Vi firade med glasstårta på eftermiddagen. 
Jag och kollegan gick sen vidare till vårt yogapass. 


Nya yogabyssor som jag fick av Soffi häromdagen. Mycket sköna. 
Nästa vecka är det vårens sista pass och jag har redan abstinens. Måste be Yoga-Jenny om privatlektion eller nåt. 

På tåget hem fick jag sällskap av systerdotter, mycket trevligt. 

Väl hemma var det kallt och bussjäveln gick inte - som vanligt. 
Hela familjekommittén kom dock och hämtade upp mig i Oves sprillans nya bil. 


Hujedamig så fin den är. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback