En två-rätters på en torsdag

Eftersom jag slutade tidigare idag tänkte jag bjuda familjen på middag. 
Jag kände mig huslig helt enkelt. 
Gjorde en meny i skallen och tackar både fru W och Kats för era idéer och recept utan att ni visste om det. 

Började med efterrätten; rabarber- och hallonsmulpaj med vit choklad och kokos. Mums fillibabba!


Fortsatte sen med fru W:s cannelloni med prussiluskaskinka, mozzarella, tomat och basilika. Glömde att det var lasagneplattor man skulle ha och använde tortillabröd istället. Det gick hur bra som helst. 


Mycket grädde vart det!

Efter middagen tog jag och Taz en kvällspromenad och pratade och skrattade oss genom hela promenaden. 
Tack det var väldigt mysigt. 


Kärleksparet! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback