På tu man hand - en ledig dag

Det blev en tjejutflykt idag. 
Mamma och jag tog röda faran (hon är också tjej) och svischade i det vackra vårvädret till ett köpcentrum som vi trivs på. 
Det är så bra med mamma för vi handlar på ungefär samma sätt. Vi är mentalt redo för vad vi ska ha. Inte gå och dröna och klämma på allt utan scanna av om butiken har det vi söker. Har de inte det, tar vi nästa affär. 
Endast två besök i provrum behövdes på dagens runda. 


Vi hade det så himla trevligt och tiden bara rusade iväg. 
På ett annat centrum tog vi en lunchpaus. Där serverade de Ceasarsallad med handskallade räkor. 


Har de knockat varje räka för sig? Då borde den felaktiga Ceasarsalladen vara mycket dyrare. 

På eftermiddagen svischade vi hem med bagaget fullt. 


Satan, vad skitig bilen är - igen!

Tack mamma, min bästa vän för en toppendag. 

Oj, jag har visst glömt att hänga tvätten. Det måste jag göra nu. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback