Hårfix och annat djävulskap

Det var en perfekt start på arbetsveckan. 
Lugnt och roligt, precis som det ska börja. 
Efter jobbet blev det lite shopping. 

Den här är din i morgon, Bodilski. 


En superbra borste, som jag haft i flera år. Bra för oss som får risbuske bara man petar på håret med en handduk. 

Tjejen i butiken hade en förskräckligt skrikig röst men jävlar vad hon kunde sälja. 
Jag kom hem med nytt, snyggt hårspänne och sen en kudde man sätter inne i håret för att få volym på huvudet vid t ex en hästsvans. 

Gick sådär att placera. 


Alltså, jag dör av skratt!!!


Och ännu värre var det när jag skulle ta ur den ur håret. Satans kardborre!


Ser ut som jag värpt ett strutsägg på huvet. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback