Festlig måndag

Tråkig måndag? Skulle inte tro det. 
Det roliga telefonsamtalet från Oves systerson innehöll en inbjudan att gå på konsert. 
Och inte vilken konsert som helst. 


Anna Ternheim, jag säger bara Anna. 
Vilken bra sångerska och vilka musiker hon hade med sig. 



Ringde naturligtvis Sofia under konserten så hon fick höra "Shoreline" och liksom vara med mig en stund. 

Före konserten gick vi till Eriks bakficka vid Djurgårdsbron och käkade. 
Herre min skapare, vilken god hamburgare jag åt. Stället kan varmt rekommenderas. 

Cirkus entré är ombyggd så nu slipper man köa halva Djurgården. Mycket fint. 
Tack Johannes, Fredrik och Inger för en av vårens absolut bästa kvällar. 

Var adrenalinstinn när jag kom hem så jag somnade sent/tidigt, hur man nu ser det. 

Och idag är det en ny dag!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback