Fest var det här...

Jag funderar lite på det här med att lägga ut offentlig verksamhet på entreprenad. 
Det funkar sådär bra/dåligt i Märsta. 

En entreprenör sopar vänster sida av gångbanan. En annan sopar höger sida.  Den tredje entreprenören som ska sopa i mitten, de försov sig....

Det gjorde jag också idag men å andra sidan (he he) är jag ju ingen entreprenör, och det är väl en jävla tur det. 
Lång snabb promenad till mor och far/hundvakt och hjärtat fick jobba fint. 


Blev lite glad av meddelandet på askoppen. Beautiful kan du vara själv!

Fick fin-besök av Kakan Brakanson och blev väldigt glad för det. 

Jag slutade tidigt idag och hade planerat att träffa min och Chilis nya kompis med matte, men jag överraskade mig själv och familjen med att laga "krämiga burritos" till middag. 


Psst... Rödbetssallad ingick INTE i receptet. 
När jag stod där och lagade mat blev jag sugen på sprit. Jag sa det mest för mig själv och vips hade jag fått en exotisk hemlagad drink av dottern. 



Tack Soffi, den var försvinnande god. 


Häpp, så kan det bli en helt vanlig torsdag kväll. 



Och så här kan det gå om locket på shakern lossnar. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback