Lyllos mig - på flera sätt

Jag har en inbyggd leta-upp-skugga-åder i mig. 

Utan att tänka på det söker jag nästan alltid upp skugga, så ock på mornarna när jag går på perrongen. 


Häromdagen rusade jag runt i huset där jag jobbar och kände mig så lyckligt lottad av att vara i det blå (huset). 
Samtidigt som jag rusade repeterade man i Stora salen och musiken bara flödade. Lyxigt och trevligt! 


Många trappsteg blir det...

Idag gjorde jag ett ärende på Kicks och fick se en reklamskylt som satte igång hjärnan i mig. 


Du ska ha läppglanset PÅ läpparna, inte I munnen, pucko!

Efter jobbet hämtade Ove och Chili upp mig vid tåget och sen åkte vi till Rosersbergs hundpark vid slottet. 
Inte en enda hund förutom vår var där. 
Det var en helt ljuvlig sommarkväll att prata och promenera i. 


Lyllos mig!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback