Perfekt semesterlördag

Den här helgen bestämde jag mig för att jag ville tillbringa med min familj. Framförallt med min man.
Vi fick i julklapp ett presentkort på bio och har hela våren försökt komma iväg.
Idag, äntligen kunde vi utnyttja julklappen, drygt ett halvår senare.
Vi ville testa den nya IMAX-biografen på Mall of Scandinavia så det gjorde vi.
Vi började med att äta goda hamburgare på Vigårda.

Det var precis rätt dag att vara på ett stort köpcentrum, svalt och lite folk.
Senare drog vi på oss glasögonen och såg "Tarzan". Helt ok film men jag hade gärna sett lite mer sving i lianerna. De effekterna var bra!

Tidigare på dagen var vi lite hundvakt åt lilla Kellie.

Alltså, Chilis blick när Kellie kastar sig på rygg på soffan.
En riktig bitchblick!
Men sen var de goa vänner i rastgården och jagade varandra och nosade på samma ställen - ibland.

Det kändes precis som en perfekt semesterdag - hela dagen.
Kvällen avslutades med en rostbiffs- och entrecotesallad och en GT.
Har man "semester" så har man.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback