Hänga på balkongen?!

En riktigt bra lördag blev det, utan krav, inga plikter bara göra det som föll oss in.

Vi började med en liten mysig och lugn shoppingtur.
Jag hämtade ett specialbeställt armband, som jag fått av Sofia.

Det är så fint och jag är så glad.
På sommaren brukar ju alla tjata om att man ska ligga i hängmattan men ingen gör det.
Jag gör det på balkongen!

Lyssnade på yogapod och ett sommarprogram. Riktigt mysigt.

På eftermiddagen tittade långa killen förbi med hunden Kelly, ett riktigt yrväder som Chili försökte uppfostra. Gick sådär.
När Soffi slutat jobbet kom hon och hämtade Ove och mig (och Chili förstås) och så åkte vi till kyrkogården. Oves mamma skulle ha fyllt år idag och vi hade med oss blommor och ljus.

Det var så fint överallt och solen sken. Som den alltid brukade göra på hennes dag.
Väl hemma igen fortsatte Ove och jag och kollade en serie som vi knäckte alla åtta avsnitt på. Har ni Netflix ska ni absolut se serien Mancella. Den otrolige Hans Rosenfelt är pappa till den. Så himla bra var den.

Ljuvligt doftande jasmin eller kaprifol, blandar alltid ihop de där två.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback