En perfekt lördag med ditt och datt

En riktigt skön semesterhelg tog sin början i fredags.
Då hade både jag och Kats planerat liknande fredagkväll med GT på "ballen" och "Ett fall för Vera" på tv:n.

Stackars Ove hade jour och fick jobba istället.
I morse var jag för ovanlighetens skull riktigt glad när jag vaknade.
Gjorde frukost till oss och sen tittade vi på film "Momentum" en bra action med tjej i huvudroll. Alltid kul med kvinnliga actionhjältinnor.
Mitt på dagen lånade jag med mig Kellie och vi tre, Chili, Kellie och jag drog till rastgården nära oss.
Där jagades det och lektes med äppelkart.

Två superglada och energiska flygande hundar. Helt underbart att få vara med de två.
Ove och jag gjorde sen lite ärenden och köpte god mat.
Men innan middagen hann jag lägga mig i hängmattan och läsa min bok.

"Arvet efter dig", superbra!!!
På kvällen hörde Taz av sig (jag är ju så extremt dålig på det) och vi träffades för lång kvällspromenad.
Lite fotografering hann vi också med.

En sjutusan till bra lördag och det där vitlökssmöret jag gjorde till köttet gick inte heller av för hackor.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback