Afterwork på hög höjd

Åh, idag blev det en sån där riktigt härlig dag.
Lagom mycket på jobbet, fint väder, mycket bra reafynd på klädbutik och en afterwork med kollegorna.
Det var bara Bodilski som saknades men hon plaskar i skärgården så henne var det inte synd om.
Vi hade förberett oss att vi skulle upp på nån takterrass och dricka drink och äta nåt gott.
Urban Deli på Sveavägen var svindyra och ingen märkvärdig mat så det gick bort.
Vi gick till nya Scandic Continentals terass. Där var det knökfullt av "hippa" silikonmänniskor och mitt i allt stod en satans discjockey och spelade dålig (min smak) och hög musik.
Vad fan, man ska väl ändå kunna prata med varandra på en terass?!

Vi gick vidare till taket på Åhléns där Paolo Roberto har sin restaurang Pane fresco.
Himmel, vilken god pasta med scampi jag åt.
Och trots att de inte hade nån drinklista gjorde de GT till oss.
Det kallas service!

Tack Kats och Erlandsson för en fantastiskt fin kväll.
På väg till tåget hade jag så fin utsikt.

Sommarstockholm, kan det bli bättre?

Både dotter, man och två vovvar mötte mig vid bussen.
Jag är så lyckligt lottad.

Så här ser insidan på en Snickers ut numera.
Tänkte att ni säkert ville veta det.
Natti, natti.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback