Uppe med tuppen en lördag!

Igår fredag blev det en riktig kalasdag.
Först hade mamma skickat med mig en lunchlåda med en av mina favvorätter, stuvad spenat med falukorv. Var jag i himmelriket? Jajamensan. 

På kvällen slutade vi alla tre, Ove, Sofia och jag samtidigt så vi träffades i Kista galleria och så gick vi bara in på Tele2 och kom ut med två nya iPhone 6.




Efter det firade vi med en familjemiddag tillsammans. Stackars långa killen jobbade. 

I morse, lördag, klev jag (faktiskt pigg) klockan 6.15 och skjutsade Ove till jobbet. Han är på firmafest över helgen i Sverige nånstans. 
Så idag har Soffi och jag haft mysdag. Jag har gått promenader med Chili, fixat ögonbrynen, gjort ärenden och faktiskt inte somnat på hela dagen. 


Nu när Chili och jag gått och lagt oss så ligger hon och väntar på pappa. 


Hon kommer få vänta...

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback