Ses vi i morgon?

Idag var det fredag fast det kändes som onsdag....
Helskön arbetsvecka är inte till ända, för i morgon lördag har vi Öppet Hus och jag jobbar - som publikvärd. Och då kommer det väl att kännas som en torsdag eller nåt. 
Om ni har vägarna förbi, ta med er familjen mellan 11-16 och dyk upp vettja. Kanske kan vi kramas lite. 
Det vore kul!


Ikväll badade jag Chili och det tog sen tre godisar så hade hon lärt sig ett nytt trick. 

Hon rusar alltid runt i sängen när jag torkar henne med fönen. 
Nu tänkte jag att om hon sitter upp fint så kan jag blåsa henne torr på magen. 



Jodå, en godis för att sitta vanligt och vänta. 


En godis för att sitta upp och sträcka sig. 



Och en sista godis för att sitta som en lemur och låta sig torkas ordentligt. 

Tricket funkar inte utan hårtork, då dansar hon bara. 


Älskade voffis!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback