Ordningen återställd

Det var riktigt skönt att åka till jobbet i morse. 
Snö och kallt, klart väder, det gillar jag. Nu kan jag och Chili gå i skogen på kvällarna för snön lyser liksom upp. 


Chili - även kallad Grinchen. 

När jag kom hem ikväll parkerade jag bilen, smällde igen garageporten och släppte en högljudd rökare så det ekade mellan garagen. Vad jag inte såg var att det kom folk från busshållplatsen..,

Fnittrade hela vägen hem. 

Gjorde en gourmetmiddag till mig själv (yes, ensam med tv:n och hunden). Det blev lite hummerstuvning från nyår kvar så jag kokade spagetti och njöt sen av den goda maten. 

Nu blir det läsa nyårsbok jag fick av mamma. 


Rysligt spännande!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback