Och julen vara än till påska...

Det blev en fantastisk jul och en underbar nyår på sistet av 2015. 

Granen står så grön och grann på Lycko:


En kul julafton med båda våra familjer. 
Tack Barbro och Peter för all god mat och bra stämning.


Det har varit så himla skönt att få skrota runt till 2 på nätterna och sova tills vi vaknat på dagarna. 
Varvat med lite jobb så blir det en bra kombination. 
Vila är viktigt, det har jag precis lärt mig på yogan. 


På nyåret var det dukat i silver och maten var i topp(mamma)klass, som vanligt. 
Gratinerad hummer, oxfilé och chokladmousse lydde menyn. 


Pappa plockade fram min finaste julklapp från 1972. 
Åh, vad jag och Telefunken har tillbringat tid tillsammans. Och tänk, den fungerar alldeles utmärkt efter drygt 40 år. Snacka om kvalitet. 

Sofia köpte ett nytt spel till jul och det blev en riktig succé. Rapiddough heter det och bygger på att man ska skapa lerfigurer utifrån ord på kort. Ett pictionary fast med trolldeg. 
Hur kul som helst. 

Om mitt förra inlägg såg konstigt ut så var det för att jag skrev det på paddan. 
Förlåt, ska aldrig göra så mer. 


Det var väldigt lite raketer ute i år. Bra, för snacka om pengar som går upp i rök. 
Vår hund, Chili är iallafall inte ett dugg rädd för smällare utan hänger lugnt med oss på balkongen när det är dags. 

Några nyårslöften blir det inte men väl ett mantra, men det avslöjar jag inte här. 

Nu tuffar vi vidare tillsammans, tycker jag. 
//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback