När ska man lära sig?

Fastän jag försöker vara snäll mot mig blir jag så irriterad på mig själv. 
Jag hade en ledig dag idag. Naturligtvis har jag i huvudet planerat så ini helvete många grejer att stressnivån var på topp i morse när jag vaknade. 
Jag och mamma gjorde en massa ärenden och hade hur kul som helst. 


Hon tyckte vi var värda varsin klubba när vi sprungit omkring så mycket. 
Jag tyckte vi var värda mer pengar och så skrapade vi Trisslotter i bilen efter handlandet och mor vann! Grattis. 

Glad i hågen åkte jag hem med alla varor och skulle börja städa. 
Orkade jag det? Nä, inte alls. Energin försvann när jag klev in genom dörren och den har inte kommit tillbaka än. 

Gästerna på söndag får nöja sig med mat och ett röjt matbord. 
För i morgon jobbar jag och kommer inte att orka städa på kvällen heller. 

Jaja, det blir nog bra det med. 



Total avslappning!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback