Läppbalsam kan man ha till mycket

Nu bör jag vara laddad för veckan som kommer. 


Sköna promenader med skendräktig hund (fast botad på två dagar). 

Äggröra och bacon till frukost av mannen i mitt liv. 


Bästa, bästa. 
Dessutom bjöd han på dagens garv. 
Jag fick ett läppbalsam på köpet av min Aloe Vera-leverantör, bästa Anna. Det var så bra så jag messade henne det. Hon berättade då att man kunde ha balsamet till lite olika krämpor, bland annat hemorojder. Detta berättade jag för Ove och han tänker en stund och säger sen: 
- Men alltså, ska man stoppa upp hela röret då eller???!!!

Jag dog av skratt och det gjorde även Anna, som satt på Sveriges bästa centrum, Väla, och skrattade för sig själv när hon läste Oves svar. 


Min rolige man, utan att han ens vet om det. 

Sen blev det min paradrätt som söndagsmiddag, lasagne. 


Det var ta mig fan den godaste jag gjort på länge. 
Den får följa med i matlådan i morgon. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback