Jobba lite extra? - Jajemensan!

Idag sa vi hej då till julen även på jobbet. 
Stjärnorna i fönstren åkte ner och det är ju tur för oss att vi har otroligt långa Bodilski. Hon plockade ner stjärnorna utan stege. 


Heja Bodilski. 

Hon behövde bara sträcka sig liiiite. 


Direkt efter stängning hoppade jag upp till foajén och hjälpte till i baren med pausserveringen. Det saknades folk och jag gillar ju fart och fläkt så utan att ha gjort detta nån gång förut så erbjöd jag min hjälp. 
Jag är ju jävligt rädd och sjåpig (har jag fått höra många gånger) men ibland gör jag bara saker utan att tänka. 
För rädd för människor är jag inte (bara för folk som är arga). 

Satan i helvete, vilken adrenalinkick!!
Det gick galant och jag och röda faran kunde svischa hem i snöstorm i sena kvällen. 


Sen blev det gos!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback