Hjälp med kastrull

Mina arbetskamrater är de bästa man kan tänka sig. Jag har ju svårt att komma upp på morgnarna och både Kats och Bodilski tog i morse på sig att ringa och väcka mig - båda två!!!

Tack tjejer, nästa gång ska jag ha ljudet på på telefonen så jag hör era signaler. 
Hursomhelst, jag kom i tid. 


Inte visste jag att Gud letar efter mig. 
Det här låg iallafall framför mig på tåget idag. Ett tecken kanske?!

Slutade tidigt men fick lusa i 30km/tim på motorvägen hem. Det tog drygt en timme från Solna till Märsta. 
Hoppade in på Plantagen, köpte lite nya blommor då några dött (ja, ni vet ju hur det är med levande blommor, de måste få vatten). 
Hem och röjde köket och lagade både varmrätt och efterrätt. 


Kan nån tipsa mig om en riktigt bra kastrull som man kan stuva makaroner i utan att det bränns vid? Det får inte vara teflon. 

Hämtade senare ungdomar i kylan då tågen var försenade till bussarna. 

Ikväll blir det tidig kväll. 
Ska bara läsa min bok jag fått ärva av Bodilski. Feel-good på riktigt. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback