Fredag är en bra dag

Hur van är min hund att vänta på mig eftersom jag alltid har glömt nåt när vi ska gå ut?


Jag skulle vilja vara hund ibland med oceaner av tålamod. 
Idag har jag varit uppe hela dan och även om man är lite klen och blek så går det åt rätt håll nu. 
Hade tyvärr huvudvärksdag men sket i det. 
Har idag fått direktleverans av Aloe Vera-produkter. Jag har min leverantör i Helsingborg, bästa Anna, och hon är snäll, kvick och superbra. Behöver ni nåt så säg till så kan jag se till att du får kontakt med henne. 

Ikväll blev det familjemys i soffan med bästa Soffis. 


Ove stod för maten och som vanligt blev vi bortskämda med fint kött. 

Och tack bästa Bodilski för att du tar mitt lördagspass. 
Det kändes väldigt bra att få en dag extra på mig att kvickna till. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback