Trippelbokad med rockabilly

Jag förstår inte hur jag lyckades men idag hade jag trippelbokat mig - med min egen familj. 
1. Varje tisdag går jag på yoga efter jobbet. 
2. Jag sa att det var okej att Sofia kom förbi jobbet med Chili och att jag skulle ta med henne hem efter jobbet.
3. Jag bokade med Ove att vi skulle äta biff och sallad till middag, efter jobbet. 

Jamen, hur mycket otur hade jag egentligen när jag tänkte?

Det blev knasigt, men allt löste sig och jag kunde hoppa iväg på yoga, veckans höjdpunkt. Dagen till ära hade jag köpt en ny, vit yogatröja för Jenny sa vid första träffen att det är snyggast. 
Jag kände mig inte så snygg, men var glad ändå och yogade på som aldrig förr. 

På jobbet idag var vi totalt utflippade, alla vi fyra. Jag har skrattat tills skallen bara dunkade av allt tok. 


Rockiga Kats med sin lilla instrumentväska. 


The Rockettez med Najno och Kats. 
Fotograf: Bodilski. 

På vägen hem från yogan fick jag sällskap med både dotter och hund. 
Det var riktigt skönt att bluddra hela tågresan hem. 
Nu är vi trötta och ska nanna kudden. 

Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback