Spontant är roligt

Igår, torsdag bestämde vi oss snabbt att göra en afterwork på riktigt. 
Vi jobbade alla fyra till the bitter end och ingen var upptagen på annat håll. 
Så vi begav till en av stans bättre krogar Nosh and Chow. 
Vi siktade in oss på deras helstekta oxfilé med pommes och bea. 


Alltså, jag har ju ett antal matminnen lagrade i kroppen och det här lär bli ytterligare ett. 
Vi var i himlen, jävlar vad gott det var. 
Smakfullt och omsorgsfullt gjort ut till minsta vitlöksfrästa böna. 

Toaletterna var av det originella, orientaliska slaget med glasväggar överallt. 
Lite läskigt faktiskt, men rent och snyggt. 




Det blev en av de bättre spontanarna jag varit på. 
Tack tjejer, för en superrolig och mumsig kväll. Riche nästa!

Idag var det ju då lite segt att komma upp men kors i taket, kom jag i tid?!
Och det var inte för att tåget gick fint utan för att röda faran och jag unnade oss en svisch till stan. 
Jullan och jag hade kvällspasset och det gick också bra. 
Middag i soffan och nu hopp i säng. 

I morgon är det en stor äventyrsdag. 
Berättar mer i morrn. 


//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback