Kärlek och gå som tåget - eller inte

I morse skulle jag åka bil med Ove till tåget. 
Han, i sin tur vaknade extra tidigt, och åkte i väg - utan mig. När han kom till Rosersberg (han jobbar i Upplands Väsby) kom han på att han missat ett kolli, vände och åkte hem, pussade mig på kinden och väckte mig och körde mig sen till tåget. 
Jamen hur omtänksam får man vara???

Fasiken vad jag älskar dig, Ove! 


Vi passar så fint ihop liksom. 

Jag kom lite tidigt till stan och kunde ta en lugn promenad genom ett folkglest city. 
Sen tjoffade dagen iväg som ett skott (måndagar brukar göra det) och jag kom trött och hungrig hem efter att ha suttit på ett pendeltåg som aldrig ville gå från Stockholms central. 
Det var visst signalfel. Har ni hört den förr? 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback