Jag hatar ordet kvalitetstid

En rolig, arbetsam vecka är till ända, men fler roligheter är kvar att uppleva. 

Det är så fantastiskt att man kan komma till jobbet, säga att man är låg i humöret och sen är det bra. På hur många ställen kan man det?
Den här veckan har dessutom tågen gått (eller inte gått) lite hur som helst och bara det blir jag låg av. 

Idag kom Sofia och hämtade upp mig på jobbet och vi svischade vidare mot Södermalm (även kallat Mordor av oss på jobbet som inte bor där) 
Vi gjorde lite ärenden och slog oss sen ner på Bar54 och tog lite drinkar. 


Det var så himla mysigt så vi käkade även lite nachos innan vi begav oss till Södra teatern, där Melissa Horn hade konsert. 



Alltså, den här tjejen är nåt i hästväg, jävla bra. Hon har en så stark integritet, trots sina totalt utlämnande texter. 
Hon är fantastisk och jag är så glad att Sofia ville gå med mig. 


Utsikten från Mosebacketerassen där man ser nästan hela skylinen av Stockholm. Så fint, fast vi ville också vara med på bild. 

Undrar bara om boklanseringsförfattaren satt i ett hörn på terrassen och väntade på en publik som aldrig kom....


Tack Soffi för en så rolig kväll. Du är bäst helt enkelt. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback