Finaste besöket!

Började dagen med en riktigt skön promenad till mor och far med Chili. 
Det var en härlig vårkänsla vi hade, båda två. 

Åkte tåg med solen i ansiktet hela vägen. Mysigt. 

Jobbet gick sin gilla gång fram till eftermiddagen när jag fick finbesök.


Casper, Emelie, Wilma och Theo. 
Finbesök från både Haninge och Stora Skedvi. 
Mammorna Petra och Sandra (som är döttrar till Oves äldsta syster) var också med. 
Vi gick en liten privattur i det stora blå och jag fick visa min fina arbetsplats. 
Stort tack för att ni kom förbi, ni blev dagens höjdpunkt. 

Dottern bjöd på middag och sen blev det ett gäng serier innan läggdags. 
Läser ju en sån spännande bok, men blir så trött så fort jag läser så jag blir ju aldrig klar med den. 
Ska väl klara två sidor ikväll...,

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback