Det stockade sig

Hur ofta är det trafikstockning i Märsta? Nästan aldrig, men naturligtvis i morse när jag tänkt ta bilen till Solna. En stor trafikolycka på enda vägen ut från Märsta hade inträffat så det var bara att tänka om, tänka nytt och ta tåget istället. 

Idag var det väldigt lugnt på jobbet så vi kunde fixa med sånt som inte syns men måste göras. 



Passade också på att muntra upp mig själv. De andra är redan trötta på mina fina löständer från Buttericks. 

Ikväll hade dottern och jag lite pyssel i lägenheten för oss innan jag gick ut med voffis och mötte Ove på parkeringen. 
Vi springer och möter varandra vid parkeringar nästan varje dag. 
Det känns som en skön och trevlig vana jag inte vill vara utan. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback