Att mötas en tisdag

Uppe med tuppjäveln i morse och det gick fint. 
Vår avdelning hade heldagskonferens i lokalen Lägenheten på Kungsholmen. 
En fin och trevlig lokal vi varit i förut. 


Vi förberedde oss för nästa säsong. Vi trodde att den här säsongen vi har nu var den bästa och svår att slå. 
Men dra på trissor om det inte blir lika bra eller ännu bättre under säsongen 16/17. 


Jag vet att jag vill gå på många av de kommande konserterna. 

Maten var, precis som förra gången, gjord med kärlek. Vi hade en egen kock och den fisken vi åt idag var helt galet god. 


Efter dagens konfererande och en inspirerande promenad med kollega tillbaka till city hade jag två och en halv timme för mig själv. 
Först tänkte jag åka hem och strunta i yogan. Tack och lov satt inte den tanken kvar så länge i skallen så jag satte mig på stadsbiblioteket och läste ut min bok istället. 
Tog en rask promenad till yogan och yogade sen i 90 minuter. 
Det var helt rätt beslut att stanna kvar istället för att ge efter för den lataste tanken. 
När jag senare på kvällen parkerade röda faran i garaget hade jag en liten välkomstkommitte som mötte mig. 


Hur glad blir man inte då???

//Najno
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback