Voffis, farmor, hitte-på-mat

Vaknade relativt tidigt och kunde med gott samvete ligga kvar i sängen och titta på invigningen av OS.

Det var en mäktig invigning och Therese Alshammars klänning var ju den läckraste, tycker jag.

Innan frukost tog Chili och jag en promenad i rena rama trollskogen. Ljuset var så vackert och vi har den sötaste hunden på jorden.

Efter frukosten med mitt personliga ägg

åkte jag sen till farmor. Vi åkte till Sundbyberg och kollade slutrean på kläder och gjorde lite ärenden.
Det var trevligt och vi hamnade på en parkbänk och pratade gamla minnen. Skönt.

När jag kom hem gjorde jag en hitte-på-marinad av soja, fikonmarmelad och massa cayennepeppar. Satan i gatan vad gott det blev.
Nu är vi båda redo för en ytterligare ledig dag.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback