Tuppjäveln gol...

... kl 6 i morse
Som jag har längtat!
Och som jag var trött efter 4 timmars sömn. Men vad gör man inte för att få träffa sin dotter och långa killen efter de varit i Näv Jårk i en vecka.

Från 30 graders värme till ett regnigt, höstlikt Arlanda. Vi skjutsade hem ungdomarna och åkte sen till våra jobb, Ove och jag.
Chili var lycklig över att få se storasyster.

Hängde på armen hela tiden.

Efter en riktigt körig och rörig dag på jobbet åkte jag hem, tog med mig lite mat och gick hem till Soffi för att kolla in inköpen och höra om hela resan.

Underbara julkulor!

Jag tror jag kan utse vår dotter till världsmästare i shopping.
Bara bra grejer och roliga souvenirer. Hon har ett jäkla bra öga för roliga saker och hon älskar att köpa presenter.

Ja, vad ska man säga? Det här är mina presenter.
Jag har ju gått och nypt i Sofia MK-väska här hemma och faktiskt i hemlighet tyckt att den är så snygg.
Och så går ungen och köper en till mig.
Jag är fan stum.
Och väldigt, väldigt glad.

Min enda souvenirönskan var en röd, stor julkula med glitter och gärna med New Yorks skyline.
Den hittade hon naturligtvis också.

Och snyggt nagellack, hon känner sin mamma.

Tjoho, nu har jag nästan svårt att sova, så glad är jag.
Men jag ska upp jättetidigt i morgon också.
Jag tror jag behöver semester....

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback