Lugna gatan i Dalarna

Idag tog vi semester på riktigt.
Inga längre utflykter än till Leksand för att handla lite.
Stadiga frukosten missade vi iallafall inte.

Efter frukost la jag mig och läste min bok om Vincent van Gogh - och tvärsomnade. Inte för att boken är dålig....

Men på eftermiddagen ryckte vi upp oss och efter turen till Leksand satt jag på trappan och läste.

Sämre utsikt kan man ju ha.

Voffis roade sig i gräset och gosade med en spindel med jättelånga ben, den var rolig att rulla på.

Mot kvällen nalkades det grillat. Det blev en bra arbetsfördelning idag.

Det blev en skön, väldigt avslappnad dag.

Nu ska jag återgå till bok när den här B-filmen med Arnold Schwarzenegger är slut.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback