Flams och trams på allvar

Ordningen återställd på pendeltåget i morse.

Puh, jag kunde andas igen!

På eftermiddagen fick vi besök av Chewbacca och hennes kusin Vitamin.
Vi var visst lite flamsiga efter lunch. Men det blir lättare att fortsätta jobba då.
Fick besök av min fina kompis Knoll. Hon skulle på konserten ikväll och kom förbi med bästa chokladen ever.

Blev så glad för hennes besök så jag glömde fota henne.

När jag åkte hem såg jag en vovve som var så lik Chili att jag var tvungen att hälsa.

Säg hej till Booki!

Hej Chili!

Hundägaren och jag pratade sen oavbrutet ända till Märsta, så det blev en härlig tågresa. Hon kom från Husby och skulle ut till Arlanda och fota flygplan (flight spotting, ni vet).

När jag kom hem hade Ove gjort pannkakor till mig och sen stuckit på träning.
Efter middagen ställde jag mig och bakade lite.

Eftersom jag har en tävling på gång om vad det är jag ska fylla formarna med får ni vänta till i morgon på avslöjandet.
Den som gissar rätt får en pocketbok av mig.

Apropå bok, jag läser just nu årets ALMA-pristagares bok.

Den är helkonstig!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback